Søg i denne blog

tirsdag den 15. marts 2011

Fransk musik og retro kjoler

Tror snart min hjerne flyder over med inspiration :) Problemet er at jeg ikke har tid til at gå i gang med alle de kreative ting jeg gerne ville. Derfor besluttede jeg mig for at dette indlæg skulle handle om inspiration.

Noget af der i øjeblikket inspirerer mig mest er det franske musik jeg er begyndt at lytte til (specielt Francoise Hardy - temps de l'amour)! Sange lyder bare godt på fransk!
Derudover har jeg siddet på nettet og kigget på billeder af retro-kjoler (særligt 50'er kjoler) og de er da bare for fede! har planer om at sy en 50'er inspireret kjole til mig selv, mangler bare lige tid, mønster og stof :)
Og den sidste men absolut ikke mindste af de inspirationskilder jeg vil nævne: SOMMER!!! - okay, måske vi bare kan starte med forår, men jeg glæder mig bare til at kunne bruge mine sommerkjoler igen, cykle med bare arme og tage klip-klappere og solbriller ud af skabet!    

Min yndlings sommerhat og min retro rejsedagbog                  

Tørrede roser (fra min konfirmation)

Et billede jeg fandt på nettet - so cool! 

1 kommentar:

  1. Søde Emma pige, det er DIG der er for cool. Glæder mig til at se mere af inspirationen´blive til virkelighed

    SvarSlet