Søg i denne blog

lørdag den 27. august 2011

Ankommet til Canada

Håber Dm forløber godt hjemme.

Her er alt super skønt!Jeg er nu ankommet til Cochrane og her er rimelig varmt (ca. 20 grader)
Liisa og mig kommer super godt ud af det med hinanden!

Familien spiser sundt og er på en måde hlav vegetarer - spiser fisk og kylling - men sjældent andet kød. Så helt fed bliver jeg vel ikke :)

Vi har været på en lille rundtur rundt i Cochrane og set søen + "byen" (:
Både Liisa og mig har fået lavet bibliotekskort, og købt mapper og papir til skolen (her får man ikke hæfter).

På Mandag skal vi op på skolen og finde ud af hvilke fag vi kan få. Vi skal vælge 4 før jul og 4 efter jul.
Lucie siger at de nok putter os i 12, klasse. Hun blev lidt overrasket da jeg sagde jeg kun lige var fyldt 16. Det er ikke helt sikkert endnu, men det bliver nok sådan, da de hellere vil rykke mig ned hvis det er for svært end op. skolen starter den 13. men vi går glip af et par dage pga. brylluppet.

Jeg regner med at tager lidt billeder i de kommende dage og lave et indlæg :)
 
Det var vist det for nu
Knus og kram

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar