Søg i denne blog

onsdag den 12. oktober 2011

Thanksgiving - helt klart en succes!

Lördag holdt vi Thanksgiving selvom det egentlig först var söndag, fordi Lucie og Yvon's sön og hans kone kom til Cochrane. Så vi brugte hele dagen sammen med familien og så var der middag med kalkun, gräskartärte og det hele. Det var rigtig hyggeligt og vi havde en dejlig dag. 
Söndag startede jeg med at skype med mine foräldre og det lille födselsdagsbarn og derefter med Clara og Marina. Efter frokost tog vi ud til Yvon's bror's hytte hvor vi spillede "Hestesko" (kaste hestesko efter en pind)... desvärre tabte Lucie og mig. Vi prövede også at köre på en tingest som er en krydsning mellem en golfbil og en offroad firhjulet motorcykel... med et lille pick-up lad :) god forklaring, jeg ved det. 
Mandag havde vi fri fra skole pg.a. thanksgiving, så Liisa og jeg tog afsted på jagt med to af vores klassekammerater. På vej tilbage til bilen var Liisa og jeg et stykke foran de to andre da vi så en fugl. Den stod tät på os, og gik ikke engang väk da vi råbte. Til sidst kom de andre og sköd fuglen som var gået et stykke ind i skoven (Liisa fulgte efter den), så det var nästen os der fangede den! 

Idag fik jeg både en fransk opgave og en biologi test tilbage og begge gik bedre end jeg havde troet! yay, made my day. 


Liisa fik det varmt, så vi stoppede under en sprinkler




Jeg holdt rent faktisk den döde fugl 


Undskyld mine bogstaver men jeg skriver på et finsk tastatur (: 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar