Søg i denne blog

torsdag den 24. november 2011

Journée de chasse et devoirs

Idag var der "jagt-dag" på skolen, hvilket vil sige at alle var klædt på i camouflage tøj og orange veste, huer og trøjer (man skal have orange på når man er på jagt, for ikke ved et uheld at blive skudt på), og der var fodspor overalt på væggene (klippet ud i papir).
Jeg gik desværre glip af frokosten bestående af forskelligt vildt kød (hjort, elg, kanin etc.) da jeg skulle til tandlægen. For selvfølgelig er jeg så uheldig at min bøjle går i stykker mens jeg er her. Jeg spiste lakridser og BAM, metaltråden på bagsiden af mine tænder er løs i den ene ende. Nå, men Lucie ringede til tandlægen og bestilte en tid, og idag fik jeg det fikset. Så noget af eftermiddagen er gået med at udfylde papirer til forsikringsselskabet.
I sidste time idag var der så lidt aktiviteter. Det var 11. klasse mod 12. klasse i en slags stafet. Man skulle løbe hen (en ad gangen) og hente materialer til at resten af holdet kunne lave en bue og pil, og derefter blev de testet ved at skyde til måls med skumfiduser på spidsen af pilen :) 11. klasserne fik 1 i mål og 12.klasserne (mit hold) fik 2! yay!

Efter skole var det tid til lektier! Vi har en analyse i fransk der skal afleveres imorgen. Heldigvis har jeg lavet en lille smule på den hver dag så jeg var næsten færdig, men Liisa panikkede en lille smule da hun vist har udskudt det en anelse.
I aften står programmet sandsynligvis på Hockey kamp og øve biologi fremlæggelse. Jeg skal heldigvis først fremlægge på mandag, og ikke imorgen som jeg troede. Pyha, en weekend ekstra gør altså en forskel!

11.klasserne's bue og pil

12. klasserne's bue og pil

En lærer som er ca. et halvt hoved lavere end mig!

Dominique og Jestina i jagt-tøj

Min eftermiddag

Liisa's eftermiddag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar