Søg i denne blog

lørdag den 26. november 2011

Surprise!!!

Igår (fredag) var planen en stille og rolig aften hjemme, men da vi kom hjem ventede der en overraskelse. I indkørslen så vi en blå bil som Liisa mente lignede Jean-Marc's (Lucie og Yvons søn), men jeg sagde at det kunne da ikke passe, Lucie ville have nævnt det hvis ham og hans kone Jessy skulle komme. Men Liisa havde ret, de havde valgt at tage til Cochrane og overraske familien med et besøg og spændende nyt! Lucie og Yvon skal være bedsteforældre igen!!! Jessy er nemlig gravid, og skal føde til Juli.

Efter en tur i fitnesscentret (jeg tog mig rent faktisk sammen og tog en tur på løbebåndet), havde vi en rigtig hyggelig aftensmad alle sammen, og så gik resten af aftenen med at snakke, se film og en lille smule kage :)

Idag sov jeg længe, og så var der lækker morgenmad med bacon, æg og hjemmebagt brød! namme nam! I løbet af dagen er det min plan at få ryttet værelset op, vaske tøj og øve mig på min biologi fremlæggelse, og i aften er planen tøseaften (og boblebad!).
Det blev ikke til så meget tekst denne gang, og jeg har desværre ingen billeder, men ville bare lige dele nyheden, og havde lidt tid tilovers mens jeg spiste morgenmad (resten af huset's indbyggere sover ikke lige så længe som mig!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar