Søg i denne blog

torsdag den 1. december 2011

Nu det jul igen, og nu det jul igen...

Så er det endelig december! Og jeg er begyndt virkelig at indse hvor forskellig denne jul bliver i forhold til derhjemme. Men på en god måde tror jeg, og det er i hvert fald en ny oplevelse!
På skolen er der efterhånden pyntet op til jul, med krybbespil og juletræer (en anelse mere smageligt pyntet end derhjemme hvor førsteklasserne dekorere træet), og imorges før første klasse blev der spillet julemusik.
Her i huset har der været julepyntet i et stykke tid, men da Liisa og jeg kom hjem fra træning idag var de udendørs-lys også tændt! Det ser super hyggeligt og juleagtigt ud, og det bliver endnu bedre når der i næste uge (forhåbentlig) kommer mere sne!

Imorges åbnede jeg den første pakke i den mega nice julekalender som min mor sendte (der kommer billede på et andet tidspunkt), og i den var en lågekalender fra min mormor - i super cute mini-mikro format! Og sørme om ikke der ventede mig endnu en overraskelsesjulekalender da jeg loggede på facebook. En daglig engel fra min gudmor :)

Her til aften er det hygge med (dansk) kalenderlys og varm kakao med (multifarvede) skumfiduser og et stykke (finsk) chokolade... Det sidste var en 'præmie' fordi vi var awesome til bænkpres idag - Liisa lavede ti i træk helt uden at sige "I can't, I can't", og jeg tog liiige en ekstra eller to hver gang jeg følte at det var det. Så vi har fortjent det! :)

Røde glimmer snefnug dekorerer vinduet i mit værelse


Mit kalenderlys (undskyld det lidt slørede billede)

Nums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar