Søg i denne blog

mandag den 21. maj 2012

May run med masser af vand!

Denne weekend er det 'May run' hvilket jeg ikke helt ved hvad betyder, udover at det betyder at vi ikke skal i skole idag (mandag).

Jeg har haft en skøn weekend! Lørdag startede ud med regn og torden, men omkring frokosttid klarede det op, og det endte faktisk med at blive en dejlig varm solskinsdag.
Efter frkosttid tog Liisa og jeg med Riley ud til hans bedsteforældres sommerhus hvor hans søster (Alyssa) og hendes kæreste (Martin) også var. Vi havde en skøn dag hvor vi solede os på badebroen, snakkede og grillede.


 Efter aftensmaden tog Liisa og jeg en tur på den lille cykelbåd (tror nok det er det den hedder på dansk?) og da vi nu var ude på søen, så besluttede vi os da lige for at hoppe en tur i vandet :) Det var en anelse koldt, men dejlig forfriskende!



På vej hjem fra sommerhuset så vi en elg, som rent faktisk stoppede på midten af vejen i lang nok tid til at vi fik et par billeder!
Søndag var det varmt... MEGET varmt. Vi var oppe på ca. 35 grader i skyggen! Det meste af dagen blev derfor brugt ude på terrassen i bikini med jævnlige ture i poolen! Jeg fik læst en del, og solbadet, men ellers var dagen ikke ligefrem den mest produktive. Jeg bruger undskyldningen at man da skal have lov at nyde sommervejret lidt når nu det er her :)
Efter at have grillet til aftensmad (med Jen og Arianne på besøg) gik Liisa og jeg en tur rundt om søen, og fik frozen youghurt og milkshake.
Liisa og jeg sad udenfor og så Glee indtil det blev mørkt, og da det var tæt på midnat, var det tid til 'Skinny dipping' i poolen. Lucie og Yvon var gået i seng og det var helt mørkt på terrassen, så der var ingen der kunne se os. Det var ikke noget jeg normalt ville gøre, men vi havde det super sjovt og det var faktisk ikke så koldt som jeg troede det ville være :)

Det nye 'gazebo' og havemøbler
Nu regner det, og det ser ud til at fortsætte hele dagen, så idag skal der laves lektier, ryddes op på værelset, skrive e-mails, skrive blog (tjek) og sikkert en masse andre småting.

Arianne i sin prinsesse-pool :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar