Søg i denne blog

torsdag den 14. juni 2012

Et billede siger mere end tusind ord

Ok, ok jeg ved - det er (igen) lidt for længe siden at jeg har skrevet. Men som altid er der masser af gode, og nogle knap så gode, undskyldninger. Jeg burde egentlig forberede mig til min hoistoire-eksamen imorgen, så det bliver en update fortalt ud fra billeder denne gang.

Almost ready to go four-wheeling for the first time - super fun and muddy!

The sauna at Ken and Joelyn's cottage where Liisa and I spent another relaxed evening

Musik-galla ... dise tre søstre var super cute!

Musik-galla ... vores klassekammerat Sara sang "I will always love you" og det var AMAZING! 

En udendørs optræden (med skolen) for at fejre en fransk helligdag - scenen består af ladet fra en lastbil :)

Smuk solnedgang set fra stuevinduet

Pool party og BBQ med en dejlig gruppe tøser

Da det var dejlig varmt besluttede Liisa og jeg at overnatte i pavillionen udenfor, hyggeligt, men absolut ikke varmt da jeg vågnede kl. 5 om morgenen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar