Søg i denne blog

mandag den 26. september 2011

Hockey og hygge på skolen

Det bliver ikke til så meget tekst idag da jeg også skal kigge på lidt biologi lektier inden testen på fredag :s
Torsdag var jeg til min første live ishockey kamp nogensinde! Det lokale hold "Chargers" spillede sæsonens første kamp, og tilskuerpladserne var fyldt (: desværre tabte de 4 -5, men tror nok de spillede rimelig godt.
Fredag var det flagets dag for franskmændende i Ontario (d.v.s. også vores skole) så det blev fejret med udendørs koncert af skolens band og kor - super god stemning! alle de små klasser havde lavet deres egne flag og flere forældre kom og kiggede.
Om aftenen var det tid til "tight and bright" festen, arrangeret af pigernes volleyball hold. Jeg tog ud at spise med et par piger, og derefter gjorde vi os klar sammen. Festen var en succes og jeg havde det sjovt :) Var dog lidt træt næste dag...
Ellers forløb weekenden rimelig stille - sove længe, et par gåture lidt lektielæsning etc.
De sidste par dage har det været super dejligt vejr - over 20 grader, men tror desværre ikke det holder ved.
Og her de lovede billeder:









Det omtalte flag


Tight & Bright

Ingen kommentarer:

Send en kommentar