Søg i denne blog

onsdag den 14. december 2011

Klasselokaler, kaniner, krybbespil og koncertbilletter - det var min dag

Jeg har lige siddet og skypet en smule med min mor, og lovede at jeg ville skrive lidt på bloggen så hun havde lidt læsestof til imorgen tidlig.
Idag brugte vi hele første time (og hele første time igår)  på at dekorere vores klasselokale til den årlige dekorations konkurrence. Og det er lidt af et projekt! Vores klasse's tema var en rednek jul, så vi havde ca. 5 (ægte) juletræer i klassen, tre store oppustelige figurer, masser af julelys, rødt og hvidt gavepapir der dækkede hele gulvet, SLIK og så vores hovedattraktion: Et krybbespil i et kaninbur, med (ægte) lille kanin som jesusbarnet :) Jeg tror helt sikkert vi kan vinde! Selvom dem der dekorerede hele klasseværelset som julemandens hus og værkstæd - ifølge dem Nordpolen (hallo altså, julemanden bor da på Grøndland!) - gjorde det rigtig godt! Den 23. december, som er sidste dag inden juleferien bliver vinder-klassen annonceret.

Og så en god nyhed! Coldplay spiller i København, og jeg er rent faktisk hjemme til den tid! Jeg fandt ud af det igår (dagen før billetsalget starter - det kalder jeg held) fordi, og forbered jer på en langt ude historie: Liisa har en finsk ven som er udvekslingsstuderene i Montreal (Canada), og denne person har fået en dansk ven derovre (også en udvekslingsstuderende) som fortalte om det. Så jeg har nu bestilt billetter til at se Coldplay i parken den 23. august! og et par dage før skal Liisa se dem spille i Stockholm :)

Her til eftermiddag sneede det i ca. 2 minutter og så stoppede det igen, men jeg håber det er et tegn på at der snart kommer mere, for jeg glæder mig til at prøve at køre på snescooter.

Her er så lidt billeder fra dagens aktiviteter:


Kun lige startet...

Godt i gang

Sokkerne skal da også hænges op... så alle gik rundt med en sok på - undtagen mig der var den eneste i kjole og strømpebukser :)



Vores jesusbarn / kaninen "Peanut"

En varm velkomst (med julesang) til dommerne

Julemandesn værksted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar