Søg i denne blog

lørdag den 4. februar 2012

Miss Chimo 2012

Allerførst vil jeg som lovet lige ligge lidt billeder fra skituren ind:



Igår var det så tid til at kåre "Miss Chimo" ved den årlige princess pageant. Det er ligesom Miss Canada, Miss world etc., bare mere lokalt og fungerer som den 'indledende' runde for Miss Teen Ontario North. Det hedder Chimo her fordi at Cochrane's maskot er en isbjørn ved navn Chimo.

Der var 16 piger der de sidste par måneder har forberedt sig til dette og alle kom på scenen i deres gallakjoler og præsenterede dem selv. Indimellem diverse optrædener, introduktion af dommere og lignende fik alle pigerne et spørgsmål. Det var et 'spontant' spørgsmål hvilket vil sige at de ikke havde forberedt sig på det og bare skulle svare så godt de kunne. De fleste gjorde det rigtig godt, men det var ikke så svært at se at nogle var rimelig nervøse.
Temaet var Western, hvilket inkluderede countrymusik og Footloose

Hver 'prinsesse' har derudover en sponsor og skulle komme op med et kostume der repræsenterede denne sponsor. Publikum stemmer så om hvem der fortjener prisen "Miss Creativity". Vinderen af denne pris blev en af mine klassekammeraters lillesøster - Danielle, som helt klart fortjente det! 

Danielle var sponsoreret af Giant Tiger og havde lavet et tøj-stativ plus en jakke af Giant Tiger poser
 Før midterpausen blev de 8 semi-finalister kåret, og efter en 20 min. pause var det tid til diverse Awards. Der blev startet med uddelingen af Miss Photogenic, Miss Public Speaker og andre. Derefter holdt sidste års 'Royalty' bestående af Miss Chimo og 1st og 2nd lady in waiting (1., 2. og 3. pladsen) en tale hver, og så var det tid til at kåre dette års royalty. 2nd Lady in waiting (3. pladsen) gik til Chantal som går i 10. klasse på min skole.


1st Lady in waiting (2. pladsen) blev Kourtney fra den engelske skole, som tidligere også vandt Miss Public Speaker.
 Miss Chimo 2012 blev min veninde og klassekammerat Dominique (går i 12. klasse på min skole). Hun gjorde det super godt og fortjente helt klart at vinde! Jeg er virkelig glad på hendes vegne, og stolt af at kende Miss Chimo :)

Alle de piger som blev kåret til en pris (Miss-et-eller-andet)

Miss Chimo 2012 - Dominique Cheff



Idag bliver bare en stille og rolig dag, hvor jeg håber at få taget mig sammen til at få vasket lidt tøj, ryttet op og hvad der nu ellers trænger til at blive gjort. Nå, nu kan jeg da i det mindste krydse en ting af på to-do listen, Skrive på blog = tjek!.
Hav en god weekend allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar